Subkulturni Fanzin,
Underground
portal... o
Slobodi, Individualizmu, Avanturi... izmenjenim stanjima na svest...


DULE NEDELJKOVIĆ GLAVONJA

Dule Glavonja
DIJABOLIK NIKADA NE SPAVA

Maniac Shop

| Maniac Shop | Underground On - Line | Sex | Drugs | Rock'n'Roll | Film | Politics | Maniac Music | Concerts | Maniac Links | Games | Kolumna | Bekanismi | Dijabolik | Maniac Photo | Bez Dlake na jeziku | New Report |


18.10.2007., četvrtak

GRAFITI BGD-a

Dule and Dule
Dule and Dule: Pirati, pirati...

Nebrojeno mnogo puta sam imao priliku da sirom sveta a i u Beogradu komuniciram sa ljudima raznih rasa i veroispovesti. Stekao sam generalan stav. Crnci imaju ritam, zuti zive za fajt, a mi belci smo dosadni. Koliko puta me je samo ljubazni domacin udavio, sa nekom posalicom, tako da sam pomisljao da sam stopostotna zrtva "Skrivene kamere". Preksinoc smo moj drug Carli i ja pokusavali da prevedemo nekim amerima vic o zemljotresu. Gluplje se skoro nisam osecao.
Pita me drugarica iz Londona, naravno preko e-poste (koju btw. prezirem), sta ima novo u Beogradu. Nema nista, super se provodimo. Ja sam prestao da pijem, od kada sam se ozenio, samo pijem pivo i duvam. Lepota beogradskog zargona.
Ponekad se osecam tako rastereceno kada na taj nacin mogu sa nekim da iskomuniciram. Moj kum Gibon, kapetan na boingu 737-800, godinama prodaje foru kelnerima kada dodje na odmor: "Gospodine imamo izvrsne plodove mora", ljubazni kelner mu se obrati, i stize odgovor: "A' jel imate plodove tora", i uvek, ali uvek, umre od smeha. Fora je vrhunska. Oprosteno mu je beskonacno ponavljanje iste, posto vrlo lekovito deluje na njega.
Ovih dana se, gorpomenuti, Carli i ja spremamo da krenemo u projekat stvaranja knjige koja ce na neki nacin ispratiti beograd u poslednjih trideset godina. Od 1977. na ovamo. Kao uvod u knjigu cemo upotrebiti transkript razgovora sa Pacovom, covekom zbog koga je izbila tuca izmedju pankera i sminkera iz "Zlatnog Papagaja", on je tada uboden nozem u butinu i to je kasnije iniciralo celu frku. Ali o tome detaljnije, negde na prolece, kada odradimo ceo projekat.
Tako smo sedeli, dogovarali se, pravili listu sagovornika i cirkali pivo pre neko vece. Beskrajno smo se zabavljali, cekajuci moju suprugu da se vrati sa poslovne vecere i usput' napravili top 10. beogradskih grafita svih vremena. Ovo je po meni svojevrsna istorija beogradskog duha.

1. "Margita je decak", pisalo je na njenoj zgradi. Draga Magi, nikada je necu prezaliti.

2. "Uzmes jedan Hofman ujutru i ceo dan zlo i naopako", pisalo je na Slaviji za vreme NATO bombardovanja. Jednog jutra je osvanuo medju mnogobrojnim plakatima sa tekstom "Volimo te otadzbino nasa". Obrisan je posle par dana kada su polit-komesari shvatili da se oni zajebavaju tim grafitom a ne mrski agresor.

3."Mrzim zle zato sto su zli, mrzim dobre zato sto su picke", duboka filozofija, necu ni pokusati da je analiziram. Napisano na zidu kod Klinickog centra.

4. "Hiljadu ljudi, hiljadu cudi, hiljadu zena dve hiljade grudi", zid supermarketa na Dedinju. Koliko trivija moze da bude duhovita. Razni borci za prava zena, verujte mi, ovo nije zlonamerno.

5. "Malo nas je al' smo govna", ispricala mi je Milena Markovic da joj je to najupecatljiviji grafit koji je videla u Splitu. Osvanuo je i u Beogradu na zidu TC Banjica.

6. "Svi sabani mars na selo necu sa vama na poselo", zid SKC-a. Sumnjam da je U-Dju, autor istog. Sumnjam ne tvrdim:)

7. "Konjarnik Kontinent", naravno napisan na Konjarniku kod hotela "Srbija". U eri nacionalizma i ludila odgovor na "Kosovo republika". Nema tu politicke ne-korektnosti. Cista zajebancija.

8. "Jul U julu", neko je dopisao, "Srbija u kurcu" na bilbordu na putu za aerodrom. Bilbord je skinut brzinom svetlosti ali je onaj sto je dopisao inicirao lavinu koja se zavrsila fijaskom kampanje.

9. "Bataja, selaja do jaja", grafit na ulasku u Batajnicu. Dobrodosli u Bataju.

10. "Bato, imas deset dinara nema deca kuci sta da duvaju", moj najomiljeniji. Potpuno surovo, do koske!

Ovo za mene predstavlja svojevrsni dokument, i drago mi je sto postoji blog. Nikada nikome drugom ne bih dao na uvid, ovako nesto dragoceno.

- 21:48 - Komentari (0) - Print - # - Forum - top - uslovi komentarisanja -

<< Arhiva >>



________________________


maniac arhiva 10'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April |
Arhiva
maniac arhiva 09'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April | Maj | Jun | Jul | Avgust | Septembar | Oktobar | Novembar | Decembar |
Arhiva
maniac arhiva 08'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April | Maj | Jun | Jul | Avgust | Septembar| Oktobar| Novembar| Decembar
Arhiva
maniac arhiva 07'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April| Maj | Jun | Jul | Avgust | Septembar | Oktobar | Novembar | Decembar
Arhiva
Arhiva
maniac arhiva 06'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April | Maj | Jun | Jul | Avgust | Septembar | Oktobar | Novembar | Decembar
Arhiva
Arhiva
maniac arhiva 05'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April | Maj | Jun | Jul | Avgust | Septembar | Oktobar | Novembar | Decembar
Arhiva
Arhiva
maniac arhiva 04'
Arhiva
Januar | Februar | Mart | April | | Maj | Jun | Jul | Avgust | Septembar | Oktobar | Novembar | Decembar


________________________

Idi na vrh strane >>


..About Us++++++++English
+++++
+++++
Knjiga utisaka
+++++
Upiši se u knjigu


Contact Us++++++++RSS



Polni organ u žena na svim (skoro svim) jezicima:
++++++








Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




| Home | Music | Photo Galleries | Download | Dijabolik | Bekanismi | Kolumna | YouTube | Facebook | MySpace | O nama | Kontakt | RSS | English |


Copyright © 2004-2010. MANIAC.blog. Sva prava su zadržana. Nijedan deo materijala ne sme biti reprodukovan bez prethodnog odobrenja izdavača.
Izuzetak su novinari koji mogu koristiti izvode i citate u svojim tekstovima uz obavezno navođenje imena i web adrese Maniaca.


Free counter and web stats